Wyjątkowe życzenia dla mamy / najpiękniejsze życzenia dla Mam


 

Dzień Mamy - najpiękniejsze życzenia i wierszyki dla Mam

Najdroższa Mamo, w dniu Twojego święta,
chciałbym złożyć Ci najlepsze życzenia.
Niech wszystko, co najlepsze, do Ciebie zmierza,
niech wszystko układa się po myśli,
niech spełniają się wszelkie Twoje marzenia!
Sto lat i uśmiechu wiele –
i radości, od poniedziałku po niedzielę!
Wyjątkowe życzenia dla mamy

100 lat Mamo, dziś Twój Dzień
100 lat Mamo, kocham Cię
I jestem pełny wdzięczności
za każdy Twój gest miłości:
Ty mnie wprowadzasz w świat,
Ty mi dodajesz otuchy
Ty mnie wspierasz gdy płaczę
i gdy mam w nosie muchy,
Jesteś ostoją cierpliwości
i nieskończonym źródłem miłości
100 lat Mamo, dziś Twój Dzień
100 lat Mamo, kocham Cię!

Wyjątkowe życzenia dla mamy

Chciałabym zerwać... słońce
i dać je potem tobie,
złociste i gorące.
Słoneczko jest daleko,
ale się nie martw, mamo,
narysowałam drugie... Jest prawie takie samo!
Teraz cię wycałuję, jak mogę najgoręcej,
bo tak cię kocham bardzo, że już nie można więcej!

Wyjątkowe życzenia dla mamy

Życzę Ci Mamo odwagi i siły,
by porywać się na cele i zmiany,
które z pozoru wydają się trudne,
a później wprost wymarzone,
realizacji planów i nowych marzeń
i kolejnych natchnień - jak fal,
które pchają statek do przodu.

Wyjątkowe życzenia dla mamy

Kocham Cię Mamo przeogromnie,
więc jak o Twym Święcie mógłbym zapomnieć?
Przyjmij więc kwiatek - do życzeń dodatek
Z okazji Dnia Matki mam słowa lepsze niż czekoladki:
Z okazji Twojego Święta
pragnę byś była uśmiechnięta
więc życzę Ci Mamo tego,
czego Ty pragniesz dla mnie - wszystkiego najlepszego!!!

Wyjątkowe życzenia dla mamy

Kochanej Mamie – z okazji Jej święta –
składamy najlepsze życzenia.
Niech każdy dzień wspaniałą będzie przygodą,
niech wszystko układa się tak, jak powinno,
a słońce w duszy z dobrym nastrojem idzie w parze.
Dużo szczęścia, zdrowia oraz spełnienia marzeń!

Wyjątkowe życzenia dla mamy

To jest bukiecik dla mamy,
Malutki, aby odpędził smutki,
Żeby jej kwitł i w zimie i w lecie,
Nawet wówczas, gdy śniegiem miecie.
Jeden kwiatek to uśmiech.
Drugi to miłe słowo.
Trzeci to pomoc dla mamy,
gdy sprzątamy lub naczynia zmywamy
I jeszcze listki - nasze piątki i szóstki wszystkie.

Wyjątkowe życzenia dla mamy 

Kochanej Mamie najlepsze życzenia –
radości, miłości, marzeń spełnienia.
Byś każdego dnia cieszyła się życiem
i wspólnym z najbliższymi byciem.
By smutki nigdy Cię nie dopadały
i same pozytywne myśli czas Ci umilały.

Wyjątkowe życzenia dla mamy

Ja Ci nie dam, Mamo, gwiazdki z nieba,
bo Ci wcale gwiazdki nie potrzeba.
Ja Ci nie dam, Mamo, krokodyla,
bo on wcale życia nie umila.
I nie kupię Ci nowego kosmetyku,
bo ich przecież na półeczce masz bez liku.
I nie kupię Ci sukienki ani futra,
ale za to…. Za to już od jutra:
Bardzo czule i serdecznie Cię przytulę,
Chrzan Ci zetrę i posiekam Ci cebulę,
Swój pokój posprzątam zupełnie sam,
a wieczorem, na dobranoc, buzi Ci dam.

Wyjątkowe życzenia dla mamy

Dziękuję za to wszystko, czym dobroć jest na ziemi.
Że jesteś najważniejsza, że tego nikt nie zmieni,
że jeden dzień najpiękniej w mym sercu jaśnieć musi:
dla jednych to Dzień Matki, a dla mnie Dzień Mamusi.

Wyjątkowe życzenia dla mamy

W Dniu Twojego święta chcę Ci życzyć
przede wszystkim zdrowia, szczęścia i radości,
niech uśmiech zawsze na Twej buzi gości.
Życzę Ci w sercu dumy z tego,
jakim jesteś cudownym człowiekiem i jak nas wychowałaś.
Życzę Ci mamo spełnienia marzeń!

Wyjątkowe życzenia dla mamy

Mamusiu droga!
Ciągle proszę Boga,
który króluje na niebie,
by ręką Boska
przed wielka troską
ochraniać zawsze chciał Ciebie.
Dziś tym goręcej
z duszy dziecięcej
prośba się w górę wyrywa,
abyś się miła,
zdrowiem cieszyła
i zawsze była szczęśliwa.

 Wyjątkowe życzenia dla mamy

Któż nad moją kołyską
czuwał nieraz w noc ciemną?
Któż gorąco się modląc
łzy wylewał nade mną?
Kto strzegł pierwszych mych kroków
gdy się chwiała dziecina?
Tyś była, Ty zawsze
moja Matko jedyna!

 


 


 

 













 

Komentarze

Popularne posty

O mnie

Moje zdjęcie
Piękne Prezentacje - życzenia na każdą okazję
Zajmuję się tworzeniem pięknych prezentacji ze zdjęć i filmików rodzinnych. Prezentacje wykonuję na każdą okoliczność: - ślub - komunia - urodziny - imieniny - rocznice - podziękowania - jubileusze - pożegnania - dla firm Zapraszam serdecznie dokontaktu e-mail: piekneprezentacje@o2.pl whatsapp: +48 790795095 tel: +48 790795095 www.piekneprezentacje.pl
Wyświetl mój pełny profil